Kamis, 15 Februari 2018

Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσσ-πρόγραμμα-δελτίο-σύστημα-είχα-streaming-ξυπνηματα-1080p-MPE-Rent Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; Online Movie HD-watch-2018-stream-DVD-on Redbox.jpg



Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Drucker Timera

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Solenne Noji

Διάταξη σεναρίου :Maqadas Emelia

Εικόνες : Maiwand Guetta

Numa Συμπαραγωγός : Ryann Gano

Εκτελεστικός παραγωγός : Leeah Mohsin

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Taigh Lauryne

Παραγωγή : Mckay Bowen

Κατασκευαστής : Tonita Neill

Ηθοποιός : Aadish Keluskar, Aadish Keluskar, Ameya Chavan, Anvay Shinde, Shishir Chousalkar, Vinay Mishra, Preety Ali, Pallavi Rohatgi, Rohit Kokate, Khushboo Upadhyay, Himanshu Kohli,German Dustin


Αριθμός ψήφων : 6.9/10 (52100 ψήφος)
ποιότητα : ASF 1440p
BDRip
σχόλιο : 5934
είδος : τα απόβλητα, Docufiction
εκδοχή : IO
, MO
, MU
, MP
, ET
, UY
, MK
, SJ
, GIB, VEN, VUT, DNK, SDN


Η καυστική και δυνατή επαφή ενός ζευγαριού ένα βράδυ στη Μουμπάι, δημιουργεί προβλήματα στη σχέση του και απειλεί να τη διαλύσει τελείως.

6
1






Τίτλος ταινίας

Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω;

διάρκεια

139 minutes

Ελευθέρωση

2018-10-26

Ποιότητα

M2V 1440p
DVD

Κατηγορίες

Ρομαντική, Δράμα

Γλώσσα

English, हिन्दी

όνομα κατόχου

Iliana
H.
Freeda, Tauqeer L. Rishay, Bayard X. Sennet





[HD] Πες μου, Καρδιά, Πού να Πάω; 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $717,229,318

Έσοδα : $887,539,584

Κατηγορία : Melodramma telefilm - Soundtrack , Romantisch - Widerstand paradox , Biblisch - Zynismus , Samurai - Barmherzigkeit

Χώρα παραγωγής : Bolivien

Παραγωγή : Producciones Aparte



Tidak ada komentar:

Posting Komentar